.blog-pager {display: none !important;}

sobota, 26 maja 2012

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana (nie mam pojęcia czemu o-o) do Liebster Blog Award. Aż dwa razy! Tyle, że jeden link nie działa, więc odpowiem tylko na jeden zestaw pytań. A tak w ogóle, to dziękuję.
Ogólne zasady są takie, że mam odpowiedzieć na 11 pytań, nominować 11 blogów i tyle.. Trochę to idiotyczne, ale co mi tam.

1. Ulubiona pora roku? Dlaczego? Lato, zdecydowanie. Bo jest ciepło i są wakacje, proste.
2. Jaką muzykę najczęściej słychać w Twoim pokoju? Tą, co zawsze - rockową, choć nie ograniczam się tylko do jednego gatunku. Przynajmniej się staram.
3. Czy lubisz swoją klasę/rówieśników?  Za klasą nie przepadam i, na całe szczęście, rzadko się z nimi widuję. Większość moich rówieśników jest koszmarna, ale kilka osób, które lubię, się znajdzie.
4. Uprawiasz jakiś sport? Śpię.
5. Lubisz chodzić na spacery do lasu? Lasy są w porządku, ale najbliższy jest tak daleko..
6. Zwiedziłaś jakieś kraje? Jak ta, to co ciekawego tam zobaczyłaś? Najmilej wspominam Akropol, Pamukkale i Plitwickie Jeziora. Możecie sobie wygooglować.
7. Ulubione imię męskie i damskie? Męskie - Tobiasz, a z damskich podoba mi się za dużo, by wybrać jedno.
8. Jeśli mogłabyś zamienić się miejscami z jakąś postacią z książki/filmu, to kim byś chciała być? Dlaczego? Jakąś mało ważną postacią z serii o Harrym Potterze. Czemu? By latać na miotle.
9. Ulubiona komedia? Nie mam, żadna mnie nie śmieszy. ._.
10. Jaka jest Twoja pasja/hobby? Pisanie, oczywiste. Muzyka, biernie. Literatura, kultura Dalekiego Wschodu.
11. Jaka jest Twoja definicja przyjaźni? Bycie z kimś na dobre i na złe, lojalność, szczerość, przebywanie ze sobą 12 godzin dziennie w wakacje, wspólne śmianie się z ludzi i wspólni wrogowie. I coś jeszcze, ale to tajemnica. Ha!

Nie nominuję nikogo, bo.. nie, o.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz