.blog-pager {display: none !important;}

wtorek, 5 czerwca 2012

Autorka.

Trudno określić moją osobowość, codziennie jest inna. Nikt tak naprawdę mnie nie zna i raczej nikt nie zdoła mnie poznać na tyle, by móc określi to, jaka jestem. 
Realistka patrząca optymistycznie na świat, mająca przejawy pesymistycznego podejścia do życia.
Sarkazm i ironia to moje dwie przyjaciółki, które nie odstępują mnie na krok.
Źle znoszę spadki temperatur, a przy dłuższym braku słońca staje się strasznie drażliwa. Przeważnie staram się być miła, nie zawsze mi to wychodzi, ale i tak wszyscy dalej biorą mnie za kochane, milutkie dziecko. Powinieneś również wiedzieć, że nie mam cierpliwości, zwłaszcza do dzieci i potrafię być bardzo złośliwa, więc zanim postanowisz napisać do mnie w jakiejś sprawie, przemyśl, czy jest ona wystarczająco pilna, by marnować mój czas i nerwy.
Uwielbiam czytać – szczególnie fantastykę i horrory, pisać – najczęściej w środku nocy, oglądać filmy, seriale i anime – zwłaszcza romanse, ale w których nie zabraknie akcji oraz oczywiście słuchać muzyki – rock i punk.

Kontakt z moją osobą poprzez email - egheem@gmail.com

Można również pisać w komentarzach, ale tylko jeśli sprawa ma związek z blogiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz